07 June 2009

Overnight in my house

4 Jun 09 , baru2 ni , aku ajak kawankawan aku , or d gelar geng empat sekawan tidur d ruma aku memandangkan my parents tade sminggu ni pegi Bandung. Alhamdulillah ar, semua dpt datang dgn hati yg gembira and ta paksa2, and smua bjalan dgn lancar . Oh yeah , at the same time hari jadi fiza, so alang2 tuh sambut skali r burfday dia . Mmg happening gila arh . Hapy b'day girl ! :) Then , mlm tuh ktrg keluar p makan , perut aku pon dah nyanyi2 mintak mknn , ktrg makan kat blue corner . Dekat ajeh dgn rumah aku . Jalan kaki mlm2 . Then ktrg order r makanan favourite masing2 . Time dinner tu aku blanje fiza , coz dah TERjanji la plak . Haish . Dah makan2 tuh , ktrg jenjln pulak kat skatepark or taman pmainan yg bhampiran dgn rumah haziq afiq , fadol and faezah . Kat situ , ktrg tukar prangai jadi childish , main2 . HAHA . And sessi fotography , candid pics . Time fiza and syara dah blaa , aku mintak mia tlg tangkap kan pic aku time tgh lompat , mse lompat tuh sah2 la msti t'jatuh punya . Tp malang skali aku jatuh tduduk . SAKETT siott ! Tp aku tahan . Time tu dorang tataw . Cover2. T.T . Duhh poor me . Then ktrg balik rumah . Aktiviti dlm rumah , salah 1 ktrg makan triffle , mereka puji triffleku sedap siap mintak recipy lagi tuh . :) hehe . And skejap jeh nak habis triffle tuh , lapa lg ye korang? Or tak tahan sgt kesedapan triffleku . HAHA . Pastuu , ktrg naik atas dok dlm bilik ajeh , ktrg bcadang nak tgk cd crita hantu/seram . Cd pilihan ktrg cer ANAK . Cter tuh seram kot. And baru la aku tau betapa penakotnye kwn2ku ini . HAHA *jgn mara . Ade yg mjerit , tutup mata guna selimut/bantal and ada plak yg sibuk2 tgh sms . Haish minah sorg ni . Aku plak , maintain je tgk , relax and cool . Yeah thats me ! :) HAHA . Dlm 2 jam lbh ar cer tuh , aku dah start ngantok senanye , dorg plak mcm active lagi jeh . Next cd cer ape tah . Lupa ar . Tp cter lawak ar . Then lupa lagi ntah knpe aku fiza and syara tektibe t'melekat depan games PS2 . And ada 1 slot tuh , mmg klakar gilaaa , aku n syara main games shark tale . Game budak2 tuh . HAHA . Aku yg control and main game tuh while syara mberikan kata2 semangat and support me ! Btambah2 la smgt aku main game tuh , mjerit2 ktrg , smpaikan kakak aku pon blh dgr ktrg mjerit. Woo gila ah . Means that jiran aku pon msti blh dgr :-O erk . HAHA Haiyoo mganggu org tito larr . Abez je penat main game tuh , ktrg masuk bilik balik , nak tido plak , syara plak on9. Fiza mia purapura tido kowt . HAHA . Esok pagi plak ktrg bgn jam 10 lebih eh ? Ta igt lah . Mandi2 , siap2 nak g tusyen . Ktrg lunch dkt harum Cengkih , then go to tusyen ayah mia hantar . Kat tusyen blajar addmath new chapter , i think so . Lupa lagii . Alzheimer's aku da melampau btol . Haish . Ktrg habis tusyen pukul 6.00pm . Balik tu kakak aku jemput . So drpd crita ni , aku mmg happy and enjoy lah setiap saat time dorg ada . thanks korang temankan aku dok rumah even ada kakak aku, korang still slamber and sporting ! yeah . rocks la korg ! :)



*cter ni ta brapa dtails , ada slot yg lawak2 bodo+gila ta blh crita , bahye ohh. Itu dah extreme sgt tuh ! haha. :D
Pics ktrg :--



Tangga rumah lia



Time ni nak keluar rumah dah



Credits to Mia :)

No comments:

Post a Comment