17 July 2009

Esok karnival ! weee

Yeah , hari yg aku tunggu selama ni , Karnival Amal PIBG 2009 !

Aktiviti esok yg aku masuk..
Explorace ! hee
merangkumi kawasan au4,au5 and ulu klang
Name kump aku Phenolphathalein (PINK)
Group ktrg aku , mia , aminiril , syima and faeza
hope kump aku esok dpt buat yg TERbaekk !
Btw, ktrg ta mharapkan menang pon..
Apa yg penting..haa pndai2 jawab :p
and menang ta menang tu crita ke2 .
hehe . Jumpa korang esok :)


Untuk hari ahad pula..
Ade ptandingan kawad kaki !
heee . Aku excited sgt :D
Coz tahun ni last and ahad ni last utk lawan kawad
Pasni , mungkin da ta rasa smua ni lagi . hukhuk
PPIM cuba buat yg TERbaekkk utk hari ahad ni .
Bagi s0kongan utk ktrg yeah . TQ ! :)

Btw , aku ada ajak gak kawan2 di tuition , ym , ms anddd..
butt ade yg dapat dtg , ade gak yg ta dpt dtg..
So yg ta dpt dtg tuu, bila lagi nak jumpakann ?
Igtkan esok peluang utk kite jumpa rmai2 . Huhu
But its ok , after spm insya-Allah boleh jmpe .

Oryte , gtg . Ade latihan kawad . Hari ni last latihan kawad . Hee
Byee . Cyaa~ :)

No comments:

Post a Comment