25 October 2011

Genting Highlands yawww!

Assalamualaikum.


Cuti sem kali ni, memang yang terbaik dr yang terbaik. Haha. Apa lah aku suka merepek ni. Kenapa terbaik? Sebab aku dapat pergi Genting...!!! Seronoknyaaaa!!! Tempat yang aku memang NAK sangat2 pergi. Dah lama tak pergi kot T.T , tapi pergi sana pon keadaan semua macam biasa, takde yang baru takde yang dah takde. Haa boleh faham tak ? Hehe. 

Aku pergi Genting dengan seorang kawan yang dia kata jgn letak nama dia, rahsia, lol, dan seorang lagi bestfriend aku di lembah keramat, Nadia. Hehe. Kitorang pergi 3 orang je. Kitorang pergi hari kerja, so tak ramai orang and boleh lah main banyak kali, main second round third round pon tak jadi masalah :) And yang syoknya kawan aku belanja tiket outdoor kat aku. Harga untuk outdoor sahaja RM46. Mahal ke tak bagi korang? Tapi bagi aku berbaloi lah kalau main 7-8 jam kan. Hehe. Anyway thank you ye,friend :)

So kitorang pergi Genting naik kereta, parking dekat Hotel First World.

First World Hotel, colourfull :)
Tempat park , snap gambar takut tak ingat park katne =P haha!


Kitorang bertolak dari rumah pukul 8.30am, then berhenti d RnR breakfast makan nasi lemak, pedas woo, and teh ais saja, dah makan tu dalam pukul 9am lebih kitorang sambung balik otw terus ke Genting. Weeeee! Makin naik ke atas makin terasa kabus yang tebal itu, buka tingkap kereta memang rasalah angin yang kuat. Macam tengah duduk dalam awan jek. Memang best! Plus excitement! ^^

DARE to flyyy? Flying Coaster! Weeee =D
Beste vfriend, Nadia :)

Permainan budak2 pon kitorang bantai main jugak! Masa ni topi aku tercampak kat bawah. LOL =P


Lihat! topi masih di pakai lagi... Jeng jeng jeng...
Haikk? Mana topi aku??!!! > . <
U see there? Topi aku jatuh! Hakhak!!! Buat malu je kau Lia!

Kami meneruskan lagi permainan budak2, duduk dalam cawan main pusing2, sampai nad nak termuntah! Chillax  lah! Hehe!!!

Muka tahan muntah nih! Hakhakhak!
Kami tgh naik yang macam 'Eye on Malaysia' tuh.
View dari tempat aku. Hehe
Kabus yang sangat tebal~
Muka ceria aku ^o^

Yes yes yes! Height aku lepas nak naik roller coster =P yeay!!!

Nad membuat wajah terkejut dan tak sabar nak naik roller coster!
Aku mlompat kegembiraan tak terkata :P
Tabby Cool~

Dragon Fly Rawwrr!
Enter At Your Own Risk!
Hey, kami dalam ulat buku.. weeee!
Ni pon ktrg ada naik, geli perut aku bila tengah turun. Haha!
Nad kusyuk studyy :P
Indoor games. Ni mainan utk kanak2 je...

Hey please help me!!! Lol.
Dalam bus London. Wekks!
Ayuh Lia kayuh! Penat down main ni, kena ada skill.
Seriusly sejuk gilaaa! Brrr!
Oh. Ni yang mainan cawan pusing2 tuh.
Lia sedang mencari hala tuju nak pergi mana lepas ni. Hrm! Seriusnya muka! hehe
Ala ala ala. LOL
Weh. Sumpa bengang dapat kereta yang paling SLOW! =.= haish sabar je lah. Habis semua potong aku. Grr!
Nak balik dah ni. Weee! Penat penat~
Posing yang terakhir. Ceewah!




AAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D



Hahahaha!!! Klakar je kot. Aduyai. Actually, banyak lagi gambar. Tapi cukup lah banyak tu je aku upload. Huhu. Conclusion nya, memang g Genting sangat best!!! Sronok!!! Fun!!! Teringin pula lepas ni nak pergi dengan yang tersayang. Hehehe. :)

Harap kalau ada peluang lagi aku nak pergi, sebab aku ni gila roller coaster!!! Dekat Time Square aku bukan taknak main kat situ, tapi tiket nak masuk mahal lah. Baik pergi Genting je. Berbaloi! Anyway, harapan aku, cewahh, aku harap lepas ni dapat main Roller coaster kat luar negara pulak. Dekat Disney Land ke.. wahhh!!! Lagi mencabar kot??? Hehe. Takpe lah, main2 dalam mimpi je dulu lah. Ahakz. Anyway thanks for reading guys. Have a nice day :)

Salam. 

No comments:

Post a Comment